ALO 185 Çağrı Merkezi’nde yeni bir yapılanmaya giden Konya Büyükşehir
Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, mevzuat, teknik, halkla ilişkiler ve hitabet konularında
oryantasyon eğitimleri alan uzman bir ekiple daha etkin ve kaliteli bir hizmet
verecek.
Konya
Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü bünyesinde 7 gün 24 saat esasına
dayalı faaliyetlerini sürdüren ve abonelerine daha etkin, hızlı ve güvenli
hizmet sunabilmek için yenilenen ALO 185 Çağrı Merkezi, alanında uzman bir
ekiple daha da güçlendirildi.
KOSKİ
Çağrı Merkezi’ne dahil olan yeni ekip, oryantasyon eğitiminden başarıyla
geçerek görevlerine başladı. ALO 185 Çağrı Merkezinde, şikâyet ve taleplerle
ilgili başvuruların incelenmesi, iş emirleri oluşturulması, gerekli bilgilerin
alınması ile başvuruların cevaplandırılması işlemlerinin yanı sıra, hitabet,
mevzuat, vatandaş memnuniyeti yaklaşımı, telefonda iletişim, kriz yönetimi ve ekip
çalışması eğitimleri de alan personel, 6360
Sayılı Büyükşehir Belediyeleri Kanunu çerçevesinde Konya sınırları içerisinde bulunan
tüm yerleşim yerlerine hizmet verecek.
Müşterilerin
su arıza veya başka nedenlerle oluşan mahalli veya genel su kesintileri
hakkında bilgi almaları, müşterilere borç bilgisi verilmesi ve abonelik bilgi
güncellemesi gibi görevleri de yerine getiren ALO 185 Çağrı Merkezi, bunun
yanında abonelik kayıtlarında not oluşturma, abonelik kaydı, tahliyeden su
kapatma başvurularının kayıt altına alınması, müşterilerin beyan ettiği sayaç
endeksine göre fatura düzenlenmesi, fatura bedelini yüksek bulan müşterilerin
şikâyetlerinin ön incelemesinin yapılması, tahakkuklardan, okuma hatasından ve
tahmini tahakkuk hatasından tenzil işlemlerini de gerçekleştiriyor.
BELEDİYE VATANDAŞLARIMIZIN EVİDİR
Kurum kültürünü içselleştirip
gelişimlerinin sağlanması amacıyla düzenlenen eğitim programında göreve yeni
başlayan personelle bir araya gelen Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel
Müdürü Ahmet Demir, ekip çalışmasının önemine dikkat çekti. Demir,
“Belediyecilik bir ekip işidir. KOSKİ Genel Müdürlüğümüzde de ekibin
organizmaları hepimiziz.” dedi.
Belediyecilik hizmetlerinde
yapılan her işin bir karşılığının olduğunu, tüm görevlerin önemli olduğunu
belirten Demir, “Sizden özel olarak istediğimiz şudur: Biz belediyeyiz.
Vatandaşlarımız, belediyeyi kendi evi gibi görür. Biz vatandaşlarımızın
hizmetçisiyiz. Herkes farklı farklı yerlerde görev yapıyor olabilir ama işimizi
çok iyi yapmak zorundayız.” ifadelerini kullandı.
Demir, eğitim sonunda göreve başlayan
personele başarılar diledi.