Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel
Müdürlüğü, şubelerinin yanısıra web sitesi ve mobil uygulama üzerinden yapmakta
olduğu abonelik işlemlerinden tahliyeden
su kesme (abonelik iptal) hizmetlerini, 21 Eylül 2020 Pazartesi gününden
itibaren Konya merkezdeki şubelerden değil; sadece web sitesi, mobil
uygulama ve telefon bilgi destek hattı üzerinden verme kararı aldı.
Özellikle
kalabalık ortamlarda sosyal mesafe ve hijyen kurallarının ihlal edilmesi ve
maske takılmaması nedeniyle toplum sağlığı ve güvenliğini tehlikeye atanlar
virüsün bulaşma ihtimalini artırıyor. Buna karşın tüm dünyayı etkisi altına
alan ve yüzbinlerce insanın ölümüne neden olan Covid-19 pandemisi dolayısıyla kamu
kurum ve kuruluşları da çeşitli önlemler almaya devam ediyor.
ABONELİK İŞLEMLERİNDE
ONLINE UYGULAMALAR
Bu kapsamda Konya
Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü pandemi sürecinde teknolojinin daha
verimli ve etkin kullanımını sağlayarak, bulaş riskini minimize edecek bir
uygulamayı hayata geçiriyor. KOSKİ, halen masaüstü olarak web sitesi üzerinden
veya mobil uygulama üzerinden kolaylıkla yapılabilen abonelik işlemlerinden, tahliyeden su kesme (abonelik iptal) hizmetini 21 Eylül 2020 tarihi itibariyle
sadece interaktif olarak verecek.
ZAMAN VE MEKAN KISITI YOK
Konuyla
alakalı Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü’nden gelen açıklamada
“Su ve atıksu abonelik işlemlerinden tahliyeden su kesme (abonelik iptal) işlemleri,
Konya merkezde, 21 Eylül 2020 tarihi itibariyle şubelerden değil; KOSKİ web
sitesi, mobil uygulama veya bilgi destek hattı üzerinden yapılacaktır. Hem vatandaşlarımızın
ve çalışanlarımızın sağlığını korumak hem de abonelik işlemlerini bulunduğu her
ortamda zaman ve mekan kısıtı olmaksızın yapmak isteyen abonelerimizin işlerini
kolaylaştırmak adına böyle bir karar alınmıştır. Telefon destek hattından
sadece teknoloji konusunda zorlanan aboneler hizmet alabilecektir. Detaylı
bilgi edinmek isteyen vatandaşlarımız www.koski.gov.tr adresi ziyaret
edilebilirler” ifadelerine yer verildi.