Konya
Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, koronavirüsün bulaşma riskine
karşı vatandaşlara abonelik işlemlerini kuruma gelmeden resmi web sitesi
üzerinden yapabilecekleri hatırlatmasında bulundu.
Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, tüm dünyada etkili
olan koronavirüse karşı gerekli önlemleri almaya devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde abonelerinin hizmetlere daha kolay ve hızlı
ulaşımını sağlamak amacıyla resmi web sitesini revize eden KOSKİ, vatandaşların abonelik işlemlerini kuruma
gelmeden, resmi web sitesi üzerinden rahatlıkla yapabileceğini hatırlattı.
Resmi
web sitesinde e-KOSKİ entegrasyonu oluşturarak sitenin yönetimini daha da
kolaylaştıran KOSKİ, bunun yanı sıra içerik arama eklentisiyle de abonelerin
site haritasına daha rahat erişimini sağlamış oldu. Sitenin sol menüsünde su ve
atıksu ile ilgili bilgiler, abone hizmetleri, kültürel faaliyetler, ihale ve
mevzuat gibi bilgiler yer alıyor. Yine sol menüde, abonelerin istek, şikayetleri
ve önerilerini ifade edebilecekleri “Bize Yazın” sekmesi, sıkça sorulan sorular
bölümü, personel maili, e-bordro ve iletişim bilgilerinin yer aldığı kısımlar
yer alıyor.
TÜM İŞLEMLER ONLINE OLARAK
YAPILABİLİYOR
Su
fiyatları, ödeme yerleri, abonelik işlemleri, depozito ücretleri, hizmet
tarifesi, tahakkuk işlemleri ve organizasyon şeması ile KOSKİ Genel Müdürlüğü,
abonelerin ilk bakışla hangi hizmeti kullanacağına kolayca karar verme olanağı
sunuyor. e-KOSKİ bölümünden tek tıkla borç sorgulama, fatura ödeme, fatura
hareketleri, yeni abonelik, abonelik iptali ve faturaya itiraz şeklindeki
işlemleri gerçekleştirebilen aboneler, duyurular kısmında resmi duyuruları;
arıza ve kesintiler bölümünde ise su hizmetinin aksayacağı yerleri rahatça
görebiliyorlar. Ayrıca kurumla ilgili çıkan haberler de orta menüde yer alıyor.
Mobil uyumlu olarak da
kullanılabilen KOSKİ web sitesi, abonelerin ihtiyaç duyduğu her türlü hizmeti,
zaman ve mekan kısıtı olmadan gerçekleştirme olanağı sunuyor.