Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, daha güçlü bir
kurum kültürü oluşturmak ve vatandaşla doğrudan iletişim halinde görev yapan
çalışanların kişisel gelişimine katkı sunmak amacıyla hizmet içi eğitim
programı düzenledi.
Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü,
çalışanların kişisel gelişimine katkı sunmak amacıyla hizmet içi eğitimlerine
devam ediyor.
“Temel İletişim ve Etkili İletişim”, “Kamu Hizmeti
Anlayışında Vatandaş Memnuniyeti” başlıklarında verilen eğitimler iki grup halinde
gerçekleşti. Konya Büyükşehir Belediyesi Meclis Salonu’nda gerçekleştirilen
eğitimler kapsamında vatandaşlar ve abonelerle doğrudan iletişim halinde olan
çalışanlara; beden dili, kurumsal imaj, çözüm ve memnuniyet odaklı düşünüp
sağlıklı ve etkin iletişim kurabilme yöntemleri anlatıldı.
Katılımcılar ve eğitimci arasında karşılıklı uygulama ve
diyaloglara yer verilen eğitimler bundan sonra da devam edecek.