Uygulama Logo
KOSKİ
BEYŞEHİR GÖLÜ
VATANDAŞ KOSKİ ÇALIŞMALARINI ANLIK OLARAK GÖREBİLECEK

Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, “Abonelerine en etkin ve güvenilir şekilde hizmet sunmak” kalite politikası gereği, arıza ve kesinti durumlarından vatandaşların haberdar olabilmesi için web ve mobil ortamda çalışmaları takip edebilecekleri yeni bir sistem oluşturdu.

Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, abonelerinin hizmetlerden haberdar olabileceği ve süreci anlık takip edebileceği yeni bir çalışmayı hayata geçirdi.

Vatandaşların https://www.koski.gov.tr/koski/ariza-ve-kesintiler linkine tıklaması durumunda arıza ve kesintileri web ve mobil ortamda görüntüleyebileceği sistem; Konya’da son 24 saat içinde oluşan içme suyu, kanalizasyon arızalarını ve kesinti bilgileri harita üzerinde gösterebilme özelliği taşıyor.

 Yerleşim yeri, arıza tipi ve arıza durumuna göre filtreleme yapılabilen sistemde haritada seçilen konum görülebiliyor.  Harita üzerinde gösterilen konuma tıklanıldığında, arızanın açık adresi, ekip bilgisi, müdahale başlama ve bitiş saatleri, arızanın tipi ve durumu ile arıza hakkında fotoğraf yer alıyor. Ayrıca mobil kullanıcılar için arızanın bulunduğu konum için “Yol Tarifi Al” butonu bulunuyor.

Harita altında Konya geneli ve seçilen bölgenin “Toplam Arıza”, “Müracaat Aşamasında”, “Müdahale Ediliyor” ve “Tamamlandı” şeklinde süreç bilgisi de sistem içerisinde yer alıyor. Arıza ihbarı sonrasında vatandaşlara gönderilen iş emri numarası SMS’iyle de arama yapılabilen sistemde, yapılan arama sonucunda haritada oluşturulan iş emir detayları da görüntülenebiliyor. 

Haber Tarihi: 12.05.2022