Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ
Genel Müdürlüğü, “Abonelerine en etkin ve güvenilir şekilde hizmet sunmak” kalite
politikası gereği, arıza ve kesinti durumlarından vatandaşların haberdar
olabilmesi için web ve mobil ortamda çalışmaları takip edebilecekleri yeni bir
sistem oluşturdu.
Konya
Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, abonelerinin hizmetlerden haberdar
olabileceği ve süreci anlık takip edebileceği yeni bir çalışmayı hayata
geçirdi.
Vatandaşların
https://www.koski.gov.tr/koski/ariza-ve-kesintiler
linkine tıklaması durumunda arıza ve kesintileri web ve mobil ortamda görüntüleyebileceği
sistem; Konya’da son 24 saat içinde oluşan içme suyu, kanalizasyon arızalarını
ve kesinti bilgileri harita üzerinde gösterebilme özelliği taşıyor.
Yerleşim yeri, arıza tipi ve arıza durumuna göre
filtreleme yapılabilen sistemde haritada seçilen konum görülebiliyor. Harita üzerinde gösterilen konuma
tıklanıldığında, arızanın açık adresi, ekip bilgisi, müdahale başlama ve bitiş
saatleri, arızanın tipi ve durumu ile arıza hakkında fotoğraf yer alıyor.
Ayrıca mobil kullanıcılar için arızanın bulunduğu konum için “Yol Tarifi Al”
butonu bulunuyor.
Harita
altında Konya geneli ve seçilen bölgenin “Toplam Arıza”, “Müracaat Aşamasında”,
“Müdahale Ediliyor” ve “Tamamlandı” şeklinde süreç bilgisi de sistem içerisinde
yer alıyor. Arıza ihbarı sonrasında vatandaşlara gönderilen iş emri numarası SMS’iyle
de arama yapılabilen sistemde, yapılan arama sonucunda haritada oluşturulan iş
emir detayları da görüntülenebiliyor.