Konya Büyükşehir
Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü, vatandaşların arıza ve kesintilerden haberdar
olabilmesi amacıyla resmi web sitesinde “Arıza ve Kesintiler” sekmesini aktif
hale getirdi. Artık vatandaşlar, arızaya müdahalenin tüm aşamalarını anlık
olarak görebilecek.
Konya Büyükşehir Belediyesi KOSKİ Genel Müdürlüğü,
abonelerine en etkin ve güvenilir şekilde ürün-hizmet sunmanın yanında kamu
idaresinde şeffaflık ilkesini de genele yayıyor.
KOSKİ Genel Müdürlüğü Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı
tarafından geliştirilen ve www.koski.gov.tr resmi web sitesine eklenen “Arıza
ve Kesintiler” sekmesi, vatandaşlarımızın ilçe ve mahalle bazlı arama yaparak
arıza tipi ve arıza durumuna göre harita üzerinden yapılan çalışmanın durumu
hakkında bilgi sahibi olmasını sağlıyor.
Arıza durumuna göre renk değiştiren ikonlara tıklayan
vatandaşlar; arızanın adresi, müracaat, müdahale, bitiş süreleri, ekip numarası
gibi bilgileri görüp, yol tarifi alabiliyor. Ayrıca vatandaşlara KOSKİ Genel
Müdürlüğü tarafından gönderilen SMS ile bildirilen iş emri numarasına göre de
arama yapılabiliyor.
Harita üzerinde su kesintisi olan arıza alanları arıza
simgesi ve arıza alanının çizilmesi yöntemiyle gözlemlenebiliyor. Ayrıca vatandaşlar
KOSKİ Genel Müdürlüğü’ne arıza bildirimi yaptıklarında kendilerine gelen
SMS'deki bağlantıya tıklayarak direkt ilgili arıza konumuna odaklanan haritaya
ulaşabiliyor.